2009. május 11., hétfő

Gita Mehta: Narmadá

Nagyon érdekes könyv, és nagyon jó is. Azáltal, hogy az ember elolvassa a történetet, betekintést nyerhet, egy egészen más világba, érdekes történeteket olvashat, emberekről, akik mások voltak, mint a többiek. De nagyon tetszett, egyszerűen nyomot hagy az emberben, úgy érzem mintha, én is ott lettem volna azokkal, akik elmesélték a történeteiket, mintha nekem mesélték volna. Lenyűgöző történet, talán a legjobb könyv, amit eddig olvastam, pedig azért jó párat olvastam, és eddig nem igazán tettem ilyen kijelentéseket, mert úgy érzem, hogy minden könyv más és más, nem lehet őket igazán összehasonlítani. De ez valahogy mégis jobb, mint a többi, talán mert minden benne van és mégis egyedi, olyan amiből nincs több, vagy még csak én nem találkoztam vele, de tényleg nagyon jó. Egyszerűen nem tudok rosszat mondani a könyvről. Titokzatos, megeleveníti a legendákat, és apró bepillantást tesz lehetővé az olvasó számára egy olyan világba, melyről eddig semmit se tudott. Szóval nagyon jó.
Valamint külsőleg is igazán szép könyv.

Nekem 5/5, egyértelműen.

Mindenkinek ajánlom.
Várom a véleményeket.

" "

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Légy szíves írj egy e-mail erre a címre (natashaklimov@gmail.com), mert szeretnénk egy olyan aloldalt létrehozni, ahol a Te bejegyzéseidet is ajánlani tudnánk.
    Várom e-mailed. Üdv

    VálaszTörlés