2008. december 14., vasárnap

Bram Stoker: Drakula

A könyv eleje egy kicsit lassú volt, de aztán igazán érdekes lett a történet, és most már elmondhatom, hogy elolvastam az eredeti Drakulát. Igazából ezért olvastam el, mármint tudni akartam, hogy mi is az eredeti történet. Nagyon jó volt, mondjuk azt nem gondoltam, hogy ez lesz a vége, én teljesen másra számítottam, de ettől még jó volt, csak meglepett.
Szóval a könyv nagyon jó, és érdekes a szerkesztés szempontjából, hogy a könyv különböző emberek leveleiből, naplóiból és újságcikkekből áll. Ami azért érdekes leginkább, mert itt ez egy kicsit se nehezíti meg a könyv olvasását és megértését.

Ezt a könyvet is egy igazán igényes kiadásban olvashattam el, akárcsak a többi Ulpius könyvet.

Nekem 5/5, egyrészt a könyv jó volt, és tényleg azt kaptam amire számítottam, másrészt mert szeretem a vámpíros történeteket.

Mindenkinek ajánlom, aki hozzám hasonlóan szereti az ilyen történeteket.
Várom a vélemenyeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése