2009. február 25., szerda

Anna Godbersen: Luxe girl

Nekem nagyon tetszett a könyv, már csak azért is, mert szeretem azokat a könyveket amik a 19-20. században játszódnak. Nem mondom, hogy megváltoztatta az életem, meg hasonlók, de jó volt a könyv. Tényleg érdekes volt a történet, és a leírás is tetszett, valamint az, hogy a fejezetek mindig egy-egy levéllel vagy újságcikkel kezdődtek. Maga a történet nem azt mondom, hogy nagyon meglepő, mert történnek benne azért olyan dolgok, amik egy idő után egyértelműen meg fognak történni. De ettől függetlenül nagyon jó volt a könyv, és voltak benne azért meglepő fordulatok. Szóval várom a könyv folytatását, biztos vagyok benne, hogy azt is el fogom olvasni.
A könyv is igényes kiadás, akárcsak az összes Ulpius-kiadvány, mint azt már említettem.

Nekem 5/5, mert azt kaptam amit vártam, egy jó könyvet.

Mindenkinek ajánlom, aki szereti a hasonló történeteket.
Várom a véleményeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése