2009. március 5., csütörtök

Celia Rees: Kalózok!

Már többszöt olvastam ezt a könyvet, és még mindig nagyon tetszik. Igazán izgalmas történet, és persze a szerelem se hiányzik belőle. Nagyon tetszett, és meg kell jegyeznem, hogy eddig akivel csak találkoztam és olvasta, az is hasonló véleménnyel van a könyvről. Tényleg nagyon jó, szeretem azokat a történeteket amik ezekben az időkben játszódnak, amikor a lányok még szoknyát viseltek mindig, (bár ebben a könyvben nem mindig:)), és a legnagyobb gondjuk az volt, hogy férjet találjanak maguknak. Mégis az az érzésem, hogy maga a kor tényleg nagyrészt erről szólt a könyekben általában nem ezt a részét írják le, hanem azt, hogy voltak olyan nők is, akik kalóznak álltak, vagy más esetekben, ott hagyták a gazdagságot a szerelemért, ami valljuk be őszintén azért nem volt túl jellemző. Valamint a kalózos történeteket is igazán szeretem, bár az is lehet, hogy ebben is nagy szerepet játszik az, hogy szeretem az akkori időkben játszódó történeteket.

A kiadás is igazán igényes, ezért köszönet jár az Orlando kiadónak.

Nekem 5/5.


Szóval aki szereti az izgalmas, kalózos történeteket, annak itt van még egy.
Várom a véleményeket.


" "

1 megjegyzés:

  1. Szerintem fantasztikus könyv! Teljesen lekötött. Ha tízszer nem olvastam el, akkor egyszer se...
    Úgy írja le még a környezetet is, hogy cseppet sem unalmas, és nem éreztem rá kényszert, hogy ugorjam át azt a részt.
    Elég vizuális vagyok, és ezt a könyvet jó volt elképzelni, bele tudtam képzelni magam Nancy helyébe, azonosulni tudtam vele. És szerintem nagyon jó, ha egy könyv így van megírva.
    Szóval csak ajánlani tudom mindenkinek!

    VálaszTörlés