2009. március 27., péntek

Borisz Akunyin: Török csel

Először a filmet láttam és mivel tetszett a film, kedvem támadt elolvasni a könyvet is, amiből készült. De nem csalódtam az íróban, akárcsak a másik könyve amit olvastam, ez is nagyon jó volt. Bár furcsa volt, hogy más volt a film vége, mint a könyvé, viszont a film jóvoltából megjelent előttem egy kép, mikor olvastam. Ezenkívül alapjában véve is jó volt a könyv, bár a fejezetek elején lévő cikkek, néhol egy kicsit fárasztóak voltak számomra, úgy értem eltérő volt a cikkek megfogalmazásának stílusa a könyvétől egyébként, és emiatt néhol egy kicsit furcsa volt hogy hirtelen más stílusban mesél.
A könyv az Európa kiadó gondozásában jelent meg, és keménytáblás, amit nem annyira szeretek, de pusztán azért, mert általában nehezebb, és a táskámba is nehezebb belerakni, mikor az egyébként tele van. Viszont mellette szól, hogy a keménytáblás könyveknek nem lehet megtörni a gerincét, márpedig én utálom mikor meg van törve egy könyv gerince.

Szóval nekem mondjuk 5/5, legyen, mert jó volt.

Ajánlom mindenkinek, aki szereti a krimit, és a többieknek, hogy megszeressék.
Várom a véleményeket.
" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése