2009. április 7., kedd

Libba Bray: Rettentő gyönyörűség

Nagyon jó volt a könyv, ugyan az eleje nem volt annyira érdekes, jó volt nem azt mondom, de azért nem volt olyan érzésem, hogy nem tudom letenni a könyvet egy fél pillanatra sem, mert muszáj tudnom, hogy mi történik. A végére viszont annál inkább. Tényleg nagyon jó volt, asszem mondjuk már meg se kéne említenem, hogy mikor játszódik, már de az 1800-as évek végén. Mondjuk a vége egy kicsit szomorú, bár ha elfogadjuk, hogy mit szeretne a szereplő, akkor szerintem teljesen egyet lehet vele érteni, mert így jobb neki.
A kiadás is igen szép, köszönjük meg szépen a Könyvmolyképző Kiadónak :)
Nagyon jók ezek a vörös pöttyös könyvek, mert ez is az, meg az Alkonyat is, és bár még csak ezt a két vörös pöttyös könyvet olvastam, de most rendeltem meg nemrég másik kettőt, ami még nem jelent meg, de ha majd meglesznek és elolvastam őket, akkor majd azokról is írok.

Szóval én erre a könyvre, akárcsak sok másikra, 5/5 pontot adok.

Ajálnom mindenkinek, meg a többieknek is.
Várom a véleményeket.

" "

1 megjegyzés: