2009. április 28., kedd

Stephenie Meyer: New Moon /Újhold/

Szóval mit is mondhatnék? Na mit? Hát persze csak egy dolgot, illetve kettőt: nagyon jó volt; hol a következő? Na igen, de most komolyan, ténlyeg nagyon jó volt, bár a szereplők néha olyan idiótán viselkedtek (én nem tudom minden könyvben ez van, mert lassan kezdem azt hinni, hogy a könyvek állandóan félig idióta, lassú felfogású de valahogy mégis nagyon király, mindig a végén a legjobbat kapó szereplőkkel van tele, már persze akkor kapják a legjobbat, ha a "jó oldalon" állnak), szóval olyan idiótán viselkedtek, hogy néha egyszerűen ordítani lett volna kedvem, hogy hé, fogd már fel, hogy komolyan beszél, mert nekik ez nem esett le. A másik amit meg kell említeni, hogy az utolsó két fejezetet (az epilógust nem számítva) kb. végigröhögtem, bár persze valószínűleg nem ez volt a legtermészetesebb reakció ezeket a fejezeteket, és a benne történteket olvasva. Lehet mondjuk, hogy ebben a végigröhögésben az is szerepet játszott, hogy tegnap mikor kiolvastam egyébként is kb. mindenen rögöhtem, és kb végig vigyorogtam a napot mint a vadalma, mondjuk nem tudom miért, és nem a könyv miatt, nem mintha az nem lett volna jó, sőt nagyon is jó volt, csak valahogy ilyen vidám kedvemben voltam. Szóval nagyon-nagyon-nagyon +nagyon*nagyonsok jó volt a könyv, akárcsak az első része, és már tényleg várom a követekző részeket.
Maga a kiadás is igen szép, valamint nagyon pozitív nekem, hogy van benne tartalomjegyzék, mert szeretem tudni, hogy meddig tart a fejezet amit éppen olvasok, és így könnyebb, mintha állandóan végig kéne lapozni 20 oldalt, hogy na vajon hol kezdődik a következő fejezet. Valamint később, ha valamit csak meg akarok keresni a könyvben, és tudom, hogy kb. hol van, akkor így sokkal könnyebb.

Szóval nekem 5/5 :), de nagyon :)

Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom, minden hozzáfűzés nélkül.
Várom a véleményeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése