2009. március 17., kedd

Meg Cabot: Nicola és a vikomt

Nekem tetszett, tényleg jó volt. Bár rossz már alapból nem lehetett, hiszen 1800-as évek elején játszódik. Tetszik, hogy a főszereplő lány nem gyáva, és általában megmondja a véleményét. Talán azért mert azt hiszem én is ilyen vagyok. De tényleg nagyon tetszik, bár azt már az elején lehet sejteni, hogy mi lesz a vége, bár az is lehet, hogy én olvastam túl sok könyvet, ami igaz. Mert bár azt mondják, hogy jó ha sokat olvas az ember, meg minden, de azért én már nagyon sokat olvasok. Nem mintha ez engem zavarna. De azért el kell olvasni, hiszen tudni kell, hogy pontosan hogy történik minden, meg aztán az ember azt gondolja, hogy ez meg ez fog történni a könyvben, de sosem lehet biztos benne, ha nem olvasta el. Vagy csak azért mert jó olvasni. Szóval jó könyv.
A kiadásért meg köszönet a Ciceró kiadónak, és meg kell mondanom, hogy sokáig kerestem egy könyvet, ami cuki kicsi (mert azt könnyebb elvinni valahova), és maga a történet is jó, megtaláltam. Tényleg nagyon szép a kiadás.


Nekem 5/5.

Aki szereti azokat a töréneteket amik ebben az időszakban játszódnak, és általában a szerelemről és a férjkeresésről szól, annak ez is tetszeni fog.
Várom a véleményeket.
" "

3 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy ilyen történelmi jellegű könyveket is írt Meg Cabot. Szívesen elolvasnám, köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem :-)

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is nagyon új, Meg Cabot-ot eddig én tipikus tiniknek szóló írásairól ismertem .
    Lehet, hogy kedvet kapok hozzá.
    Miestas

    VálaszTörlés