2008. november 21., péntek

Klenheincz Csilla: Ólomerdő

Ami legelőször megtetszett a könyvben az a borítója volt, aztán elolvastam a hátulját, és kiderült, hogy a történet főszereplője egy Emese nevű lány. Bár maga a történet is nagyon tetszett, bevallom, hogy ez is jelentős szerepet játszott abban, hogy megvettem és elolvastam a könyvet. Mint kiderült nagyon jól tettem, a történet igazá érdekes. Valamint ez is egy olyan könyv volt, amit nem lehet nagyon letenni, amíg az ember el nem olvasta.

Maga a kiadás is igazán szép, jól megszerkesztett a könyv, és nagyon szép a borítója.

A történeteben rengeteg a mesébe illő cselekmény, szereplő, vagy talán az egész történet egy mese. Talán nem, mert néhol sokkal komolyabb, mint amilyennek egy mesének lennie kéne, valamint nem mondanám, hogy Emese családja olyan jó, mint amilyennek a könyv elején hisszük.

Nekem 5/5.

Mindenkinek ajánlom, aki szereti a tündérekről, sárkányokról és a lányokat megmentő lovagokról szóló történeteket.
Várom a véleményeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése