2008. november 28., péntek

Stephenie Meyer: Twilight /Alkonyat/

A könyv nagyon tetszett. Csak az a kár, hogy szokásomhoz híven túl korán vettem meg, következő héten az első 15 vásárló mozijegyet kapott hozzá. Na mindegy, velem mindig ez van, rögtön megveszem a könyvet, aztán a következő héten mindegyikhez lehet valamit ajándékba kapni, stb. . De ettől függetlenül a könyv nagyon tetszett. Mostantól fogva arra fogok várni, hogy megjelenjen a következő két része is magyarul.

Ami azt illeti, szerintem egy nagyon jó történet. Valószínűleg az is sokat számított amikor megvettem a könyvet, hogy vámpíros, én pedig nagyon szeretem a vámpíros történeteket. Azt gondolná az ember, hogy már mindenféle vámpírokkal találkozott könyvekben és filmekben, és már nem lehet újat kitalálni. Azonban ez egy nagyon nagy tévedés. Ez a történet egészen más mint a többi, még akkor is, ha itt-ott felfedezhetőek benne a már jól ismert vámpírokkal kapcsolatos motívumok (beleszeretnek egy lányba, titkos helyen élnek, kecsesek, stb.).

A könyv külsőleg is igazán jól néz ki, fekete, vastag (de csak annyira, hogyha az ember akarja, akkor még ki tudja olvasni anélkül, hogy megtörné a gerincét-ez a mániám, hogy a könyv gerince ne legyen megtörve), és belülről is pont jó a betűk, sorközök és margók mérete is. Még ha van aki azt is mondja, hogy direkt azért ilyen méretűek ezek, hogy vastagabbnak tűnjön a könyv és többér tudják eladni. Lehet, hogy ez tényleg így van, de ha valakit érdekel a könyv, akkor megveszi. Azonkívül szerintem így könnyebb is olvasni, mert elég nagyok a betűk ahhoz, hogy az ember el tudja olvasni anélkül, hogy közben kifollyon a szeme.

Nekem 5/5, maximum azt a negatívumot tudnám fehozni a könyv kapcsán, hogy túl gyorsan vége lett.

Mindenesetre mindekinek ajánlom a könyvet.
Várom a véleményeket.


" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése