2008. október 19., vasárnap

Ian McEwan: Vágy és vezeklés

A könyv valóban jó, nem csak reklámozás céljából írták rá, amit írtak. De azért ennek a könyvnek is vannak hibái. Bár először talán elmondanám, hogy rendkívül szépen van megírva a történet, valamint a könyv külsőleg és szerkesztését illetően is igényes.
Azonban néhol túl hosszú leírások vannak a könyvben, amiket talán ki lehetett volna hagyni, de legalábbis rövidebbre fogni. Ezenkívül nagyon nem tetszik a befejezés. Mármint van egy rész ahol Briony már öreg, és leírja, hogy kivel mi történt az évek során. Én azt a részt biztos, hogy nem írtam volna meg, vagy ha mégis, akkor is kihagytam volna a könyvből, mert szerintem az egyáltalán nem kell már a történetbe.

Nekem 5/3,5, a befejezése miatt.

De azért a könyv jó, ajánlom mindenkinek, aki szereti az ilyen történeteket.
Várom a véleményeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése