2008. október 18., szombat

Laura D.:Szex és tandíj


Nemrég vettem meg a könyvet, mert nagyon kíváncsi voltam rá, hogy milyen.
Úgyhogy amint tudtam rögtön elolvastam. A könyv maga nagyon jó volt és a történet is. De amikor belegondoltam, hogy ez tényleg meg is történik emberekkel, akkor kirázott a hideg.
Tetszik, hogy Laura kíméletlenül őszintén leírja azt, hogy mit gondol és mi történt vele. Mindenkinek csak ajánlani tudom a könyvet.
Való igaz, hogy a témája elég botrányos, viszont így felhívja mindenknek a figyelmét a kegyetlen valóságra, amiben a diákprostitúció igenis létezik, és az embereknek tennie kellenne ez ellen. Bár persze az is igaz, hogy van más út is.
Azt, hogy jó a könyv mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy mikor elkezdtem olvasni a suliban, már az első napon hárman kérték kölcsön, hogy elolvashassák.
Szerintem a könyv külsőleg is jól néz ki. Tetszik a borító, valamint a fejezetek tagolása.
Szóval az egész könyv kívül-belül, mindenestül nagyon jó.

Szerintem 5/5-öt.

Mindenkinek ajánlom, aki még nem olvasta.
Várom a véleményeket.

" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése