2008. október 31., péntek

Jane Juska: Szex és nyugdíj

Mi tagadás, érdekes a könyv. Azonban azzal ellentétben, amit a címe sugall egyáltalán nem a szexről szól. Való igaz, hogy a szex is megjelenik a könyvben, mint az írónő életének fontos része. Azonban sokkal inkább arról van szó, hogy egy nő elmondja az életét, a gyermekorától kezdve egészen hatvanhat-hét éves koráig. Érdekes a könyvben, hogy nem lineárisan van felépítve, hanem inkább különböző férfiak, illetve események köré íródnak a fejezetek. Ez jó és valóban érdekessé teszi a könyv felépítését, azonban néha kicsit belekavarodik az olvasó, hogy akkor ez most mikor is volt. De ettől függetlenül nagyon tetszett a könyv, azt gondolom, hogy igazán érdekes a könyv témája, és az írónőnek a személyisége is.

Tetszik az irónő stílusa is, mind a könyv szerkesztését, szerkezetét, mind a nyelvezetét tekintve. Valamint akárcsak a többi Ulpius kiadás, ez is igazán igényes külsőleg is.

Nekem 5/4,9, tényleg csak egy picit marad el az öttől, de csak azért, mert egy kicsit lassan olvastam ki magamhoz képest. Tényleg jó volt, de valahogy mégse éreztem úgy állandóan, hogy olvasnom kell a könyvet.
De azért mindenkinek ajánlom a könyvet, nagyon jó volt. Bár eleinte nem hittem, hogy ilyen jó lesz, de szerencsére pozitívan csalódtam.
Várom a véleményeket.
" "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése